zaterdag 23 mei 2009

N-VA'ers geen karakteriëlen meer voor De Gucht ????

Ik lees net in De Standaard dat De Gucht zegt nog liever met N-VA te willen regeren dan met de Sp.a

Best Karel, ik mag nu toch wel Karel zeggen, nu mijn partij mee in de Vlaamse Regering wil. Als ik mij goed meen te herinneren zei u enkele maanden geleden van onze parlementsleden, leden en militanten dat ze "karakteriëlen" waren.

Is uw mening veranderd? Of voelt u de hete adem in uw nek en bent u wanhopig op zoek om de VLD via allerlei allianties alsnog in de regering te loodsen?

Ik begrijp dat een mens van mening kan veranderen, zelfs een minister, zelf De Gucht. En bij de VLD is men de laatste weken al vaker van mening veranderd.

Graag had ik van Karel vernomen of de N-VA'ers nu nog steeds "karakteriëlen" zijn?

Bedankt voor uw analyse beste Karel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten